I.Boice | Iranian Boice Community


2014.11.21

jyheffect89JJ Hyung the pants you gave me are really good. I’ve been wearing them all this time! Thankyou

jj هیونگ یه شلوار خیلی خوب بهم کادو داده. من همیشه اونها رو میپوشم. ممنونم!

(پ.ن: رو شلوارش عکس میکی موس داره ^ــــــــــ^ )



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت19:10---30 آبان 1393
منو اين تيپ يونگي محاله كفش زرد با شلوار ميكي موس يه بلوز خانوادم روش يعني اين اخرين مد ٢٠١٥ يه وقت از دستش نديدا
خيلي ممنون
پاسخ: من در تعجم چرا اینقدر دوست دارم این عکسه رو P:


Nikoo
ساعت19:09---30 آبان 1393
...
اي خداازدست اين پسر
ولي شلواره كوتاهش كرده
پاسخ: اره قدش بنظر خیلی کوتاه میاد!


من
ساعت15:36---30 آبان 1393
یعنی این با همین ژستاشه کشته میده
دقیقا من تو همون افقی که داری نگاه میکنی در حال محو شدنم
پاسخ: خخخخ دست منم بگیر باهم محو بشیم!


دارتانیان
ساعت14:38---30 آبان 1393
بیاین همه با هم یه شلوار کردی براش بفرستیم اینطوری عکس بگیره !
پاسخ: تیپ بچه ام رو خراب نکن :/


زهرا
ساعت13:56---30 آبان 1393
ای خدااا خیلی باحال بوود ژستش تو حلقم
به نکته خوبی اشاره کردی ! کرکره ی پنجره بستس
پاسخ: خخخخ مهم فقط ژستش بوده حواسش به بسته بودن کرکره نیس :)


آرامیس
ساعت13:44---30 آبان 1393
اگه اینا مال من بود این شلوار و کفش رو ته کمد قایم میکردم.اگه کسی هم پیداش میکرد تکذیب میکردم که مال منه!
پاسخ: خخخخ آرمی شلوارش خیلی بامزه اس!!!


رز
ساعت13:28---30 آبان 1393

ممنون پوران جون
پاسخ: خواهش عزیز


sahar
ساعت13:03---30 آبان 1393
اونی امروز توی انجمن عضو شدم
پاسخ: جدی؟ خیلی کار خوبی کردی عزیزمممم خیلی خیلی خوش اومدی!! کلی تاپیک اونجاس که میتونی بری و نظرتو بگی ^^


شین وو
ساعت12:47---30 آبان 1393
خدایا جدا چیزی نمی خوام فقط این یونگ رو شفا بدی حله ...
آخه با شلوار میکی موس و این ژست؟؟؟ از بچگی عاشق ژست های داغون کننده بوده این !
پاسخ: مهسا خوبه که من کلی صبح خندیدم!!! تازه داره به پنجره نگاه میکنه (کرکره اش بسته اس) خخخخ


sahar
ساعت11:58---30 آبان 1393

سلام اونیوای خدا جون چقد باحال. بهش میاد ممنون اونی جونم
پاسخ: سلام عزیزم ^^ منم خیلی خوشم اومد از این عکسه خیلی بامزه شده!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 30 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com